Instalacja i konserwacja

ŁATWA INSTALACJA

System kuchenny GROHE Blue Professional został zaprojektowany tak, by gwarantować łatwą instalację. Zobacz film z instrukcją krok po kroku i dowiedz się wszystkiego na temat montażu GROHE Blue Professional.

WYMAGANIA

  • Dostępna przestrzeń o wymiarach 50 x 40 x 50 cm (głęb. x szer. x wys.)
  • Zasilanie 230V
  • Przyłącze zimnej wody
  • Otwór wentylacyjny pod szafką (szablon w zestawie)

ŁATWE UTRZYMANIE

Wymiana filtra

Gdy nadejdzie czas wymiany filtra na nowy, wyświetlacz znajdujący się na baterii poinformuje Cię pomarańczowym, migającym światłem.

Obejrzyj video i zobacz, jakie to proste.

Wymiana butli CO2

Białe, migające światło informuje o konieczności wymiany butli CO2.

Obejrzyj video i zobacz, jakie to proste.

ZAMÓW NOWE FILTRY

WYMIANA 1:1

Krok 1

Podczas pierwszego zakupu butli CO2 wymagana jest butla Starterset 2Kg (lub 425 gr), która gwarantuje 350L gazowanej wody.

Krok 2

W ramach wymiany w przyszłości należy zamówić butlę CO2 Refillset 2Kg (lub 425 gr), która zapewnia nasycenie gazem tej samej ilości wody.

Instalacja

Co muszę wziąć pod uwagę podczas instalacji GROHE Blue?

Chłodziarka wymaga odpowiedniej wentylacji oraz wylotu ciepłego powietrza w dolnej części szafki. Szablon otworów do wycięcia znajduje się w każdym zestawie.

Jak mogę sprawdzić twardość wody?

Twardość węglanowa (dotyczy filtrów GROHE Blue w rozmiarach S, M, L) może być zmierzona za pomocą dołączonego paska testowego. Informację na temat twardości niewęglanowej (dotyczy filtra GROHE Blue Mg+) można uzyskać od dostawcy wody.

Konserwacja

Jak często należy wymieniać filtr?

Filtr należy wymienić po upływie 12 miesięcy lub gdy zostanie zużyty. Podświetlenie LED na uchwycie baterii wskazuje zużycie filtra: niebieskie/turkusowe/zielone światło – mniej niż 20 L pojemności -> należy zamówić wkład do filtra. Szybko migające, pomarańczowe światło -> należy wymienić wkład.

Jak mogę wymienić filtr?

Filtr można łatwo wykręcić i wyjąć. Podczas wymiany dopływ wody nie musi zostać odłączony.

Gdzie mogę zutylizować zużyty filtr?

Zużyty filtr można utylizować tak, jak zwykłe tworzywa sztuczne.

Kiedy należy wymienić butlę CO2?

Gdy butla CO2 będzie pusta, aplikacja Ondus poinformuje Cię o tym, wysyłając powiadomienie, a system, którego dotyczy problem, będzie wyświetlany na początku listy w panelu administracyjnym. Dodatkowo podświetlenie LED w uchwycie baterii zacznie migać białym światłem.

Jak mogę wymienić butlę CO2?

W przypadku butli 425 g, zwolnij zawór ciśnieniowy z adapterem znajdujący się na butli, a następnie podłącz nową. W przypadku butli 2kg, najpierw zakręć butlę, a następnie zwolnij znajdujący się na niej zawór ciśnieniowy z adapterem, podłącz nową i otwórz.

Jaka jest pojemność butli CO2 GROHE?

  • Butla 425 g = 55 litrów mocno gazowanej wody
  • Butla 2 kg = 350 litrów mocno gazowanej wody

Co się stanie, jeśli GROHE Blue będzie nieużywany przez dłuższy czas?

GROHE rekomenduje niepozostawianie systemu kuchennego bez używania przez dłuższy okres czasu. Jeśli GROHE Blue nie jest wykorzystywany przez kilka dni, system filtrujący powinien najpierw przefiltrować 4 litry wody w celu wypłukania. Jeśli system nie jest używany więcej niż cztery tygodnie, należy go wyczyścić za pomocą płynu GROHE Blue® Bio-Clean (40 434 001), a filtr należy wymienić.

Alternatywnie, za pomocą aplikacji Ondus, można również aktywować funkcję automatycznego czyszczenia, która uruchomi ten proces raz w tygodniu.

Jak mogę wyczyścić/zdezynfekować system?

Odłącz filtr i butlę CO2. Zdezynfekuj dłonie i adapter czyszczący, używając końcówki wkładu czyszczącego. Następnie przymocuj adapter do uchwytu filtra, wkręć wkład czyszczący w adapter i uruchom tryb automatycznego czyszczenia na wyświetlaczu chłodziarki lub za pomocą aplikacji Ondus.

Czyszczenie trwa ok. 20 minut, a podczas jego trwania podświetlenie LED znajdujące się na uchwycie baterii zmienia kolor na fioletowy. Po zakończeniu czyszczenia diody zgasną. W tym momencie można usunąć wkład czyszczący i adapter, a następnie połączyć butlę CO2 i filtr.

Zarządzanie zapasami

Gdzie mogę kupić filtr i butlę CO2?

Odwiedź nasz sklep internetowy GROHE Blue, gdzie możesz zamówić wszystkie filtry, butle CO2 i akcesoria lub dokonaj zamówienia w aplikacji Ondus.

Jak mogę zaktualizować stan zapasów?

Produkty zamówione przez aplikację Ondus zostaną automatycznie dodane do Twojego magazynu. Ich liczbę można także edytować ręcznie.

Panel administracyjny

Jak mogę dodać systemy do mojego panelu administracyjnego?

Nowy system należy zintegrować z Twoją aplikacją Ondus. Dzięki temu system pojawi się również w Twoim panelu administracyjnym.

Jak stworzyć różne lokalizacje?

Lokalizacje mogą być tworzone w aplikacji Ondus. Wszystkie stworzone lokalizacje będą dostępne w Twoim panelu administracyjnym.

Problemy z produktem

Dlaczego nie mogę uruchomić przepływu wody?

Filtr może nie być zainstalowany poprawnie, węże mogą być zagięte lub dopływ wody mógł zostać wstrzymany.

Prosimy

  • Sprawdź czy filtr jest zainstalowany prosto (1,5 – 2 obroty).
  • Sprawdź stan węży dopływowych.
  • Odkręć całkowicie zawory odcinające.

Dlaczego na wyświetlaczu pojawia się komunikat E1, nie mam dostępu do filtrowanej wody, a diody LED świecą na czerwono?

Nastąpiło bezpieczne wyłączenie systemu.

Prosimy

  • Odłącz zasilanie systemu, poczekaj 30 sekund i podłącz ponownie.
  • Sprawdź czy filtr jest zainstalowany prosto (1,5 – 2 obroty).
  • Sprawdź stan węży dopływowych.
  • Odkręć całkowicie zawory odcinające.

Dlaczego na wyświetlaczu pojawia się komunikat E3 i nie mam dostępu do filtrowanej wody?

Nie ma połączenia pomiędzy instalacją, a chłodziarką/karbonizatorem, albo kabel lub złącze nie działa.

  • Podłącz złącze.
  • Skontaktuj się z serwisem GROHE.

Dlaczego na wyświetlaczu pojawia się komunikat E5, nie mam dostępu do filtrowanej wody, a diody LED świecą na czerwono?

Błędne działanie chłodziarki lub karbonizatora. Odłącz zasilanie systemu, poczekaj 30 sekund i podłącz ponownie.

Dlaczego na wyświetlaczu pojawia się komunikat E7, nie mam dostępu do filtrowanej wody, a diody LED świecą na czerwono?

Czujnik wykrył wilgotność wewnątrz chłodziarki. Odłącz zasilanie systemu, poczekaj 15 minut i podłącz ponownie.

Jeśli nastąpiła kondensacja, chłodziarka jest gotowa do pracy.

W przypadku wycieku, komunikat o błędzie pojawi się ponownie i należy skontaktować się z serwisem GROHE.

Dlaczego na wyświetlaczu pojawia się komunikat E8, a dźwignia świeci na pomarańczowo?

Przekroczono pojemność filtra. Wymień jego wkład, a następnie zresetuj pojemność na wyświetlaczu lub za pomocą aplikacji Ondus.

Dlaczego na wyświetlaczu pojawiają się na przemian komunikaty E9 i HI?

Nastąpiło przegrzanie chłodziarki lub karbonizatora. Popraw wentylację i zmniejsz temperaturę otoczenia do max 32°C.

  • Pozwól urządzeniu schłodzić się przez 10 – 15 min.
  • Zresetuj powiadomienie E9 – patrz: instrukcja.

System GROHE BLUE Professional został kupiony do Twojej firmy? Zarejestruj go teraz i zyskaj dwa razy więcej korzyści!

Zarejestruj swój system kuchenny GROHE i zyskaj dodatkowy rok gwarancji! Kliknij link poniżej, wybierz swój produkt oraz wpisz datę zamówienia i instalacji. Gwarancja zostanie przesłana drogą mailową. To takie proste!

Zarejestruj Teraz!