Informacje ogólne
Ogólne najczęściej zadawane pytania (FAQ) dotyczące zamówień i zwrotów, części zamiennych i naprawy
W jaki sposób mogę skontaktować się z dystrybucją GROHE w celu złożenia dużego zamówienia?
Firma GROHE prowadzi działalność w różnych krajach. Prosimy skorzystać z poniższego linku w sprawie kontaktu z lokalną placówką GROHE:
https://www.grohe.com/en/corporate/grohe-in-your-country.html
W jaki sposób należy odesłać produkt do producenta?
Prosimy wypełnić formularz kontaktowy w przypadku zwrotu towaru. Sprawdzimy go tak szybko, jak to możliwe, i skontaktujemy się z Państwem. W przypadku zgłoszenia podlegającego gwarancji przejmujemy wszelkie powstałe koszty. Prosimy skorzystać z poniższego linku w sprawie formularza kontaktu:
Otrzymałem uszkodzony produkt. Co mogę zrobić?
Prosimy wypełnić nasz formularz kontaktowy i przesłać uszkodzony produkt z powrotem do GROHE. Sprawdzimy produkt i wkrótce skontaktujemy się z Państwem. Prosimy skorzystać z poniższego linku w sprawie formularza kontaktu:
Naprawa
W jaki sposób należy naprawiać produkty GROHE lub gdzie można zlecić ich naprawę?
W razie konieczności naprawy należy skontaktować się z serwisantami GROHE:
https://www.grohe.pl/pl_pl/grohe-professional/services-for-you/list-of-services/
Czy możliwa jest samodzielna naprawa produktów GROHE lub należy kontaktować się w tej sprawie z GROHE?
"Zasadniczo zalecamy wykonanie naprawy przez serwisanta GROHE. Prosimy skorzystać z poniższego linku w celu uzgodnienia terminu:
https://www.grohe.pl/pl_pl/grohe-professional/services-for-you/list-of-services/
Części zamienne
Czy mogę zamówić części zamienne bezpośrednio w GROHE?
Nie. Dystrybucja części zamiennych odbywa się przez naszych dystrybutorów lub naszych profesjonalnych partnerów.
Gdzie znajduje się prawidłowy numer części zamiennej?
Prosimy sprawdzić kartę techniczną produktu. Zamieszczono w niej wszystkie części zamienne wraz z numerem SKU. Alternatywę stanowi wizyta na naszej stronie internetowej i wyszukanie produktu. Na stronie produktu znajdują się wszelkie przynależne dane.
W jaki sposób mogę zasięgnąć informacji jakich części zamiennych potrzebuję?
Prosimy skorzystać z naszej wyszukiwarki części zamiennych
https://www.grohe.pl/pl_pl/wyszukiwanie-części-zamiennych.html
W jaki sposób mogę zasięgnąć informacji, czy posiadam prawidłową część zamienną do mojego produktu?
Prosimy sprawdzić kartę techniczną produktu. Zamieszczono w niej wszystkie części zamienne wraz z numerem SKU. Alternatywę stanowi wizyta na naszej stronie internetowej i wyszukanie produktu. Na stronie produktu znajdują się wszelkie przynależne dane.