Informacje ogólne

Ogólne najczęściej zadawane pytania (FAQ) dotyczące zamówień i zwrotów, części zamiennych i naprawy

W jaki sposób mogę skontaktować się z dystrybucją GROHE w celu złożenia dużego zamówienia?

Firma GROHE prowadzi działalność w różnych krajach. Prosimy skorzystać z poniższego linku w sprawie kontaktu z lokalną placówką GROHE:

https://www.grohe.com/en/corporate/grohe-in-your-country.html

W jaki sposób należy odesłać produkt do producenta?

Prosimy wypełnić formularz kontaktowy w przypadku zwrotu towaru. Sprawdzimy go tak szybko, jak to możliwe, i skontaktujemy się z Państwem. W przypadku zgłoszenia podlegającego gwarancji przejmujemy wszelkie powstałe koszty. Prosimy skorzystać z poniższego linku w sprawie formularza kontaktu:

https://www.grohe.pl/pl_pl/grohe/kontakt.html

Otrzymałem uszkodzony produkt. Co mogę zrobić?

Prosimy wypełnić nasz formularz kontaktowy i przesłać uszkodzony produkt z powrotem do GROHE. Sprawdzimy produkt i wkrótce skontaktujemy się z Państwem. Prosimy skorzystać z poniższego linku w sprawie formularza kontaktu:

https://www.grohe.pl/pl_pl/grohe/kontakt.html

Naprawa

W jaki sposób należy naprawiać produkty GROHE lub gdzie można zlecić ich naprawę?

W razie konieczności naprawy należy skontaktować się z serwisantami GROHE:

https://www.grohe.pl/pl_pl/grohe-professional/services-for-you/list-of-services/

Czy możliwa jest samodzielna naprawa produktów GROHE lub należy kontaktować się w tej sprawie z GROHE?

"Zasadniczo zalecamy wykonanie naprawy przez serwisanta GROHE. Prosimy skorzystać z poniższego linku w celu uzgodnienia terminu:

https://www.grohe.pl/pl_pl/grohe-professional/services-for-you/list-of-services/

Części zamienne

Czy mogę zamówić części zamienne bezpośrednio w GROHE?

Nie. Dystrybucja części zamiennych odbywa się przez naszych dystrybutorów lub naszych profesjonalnych partnerów.

Gdzie znajduje się prawidłowy numer części zamiennej?

Prosimy sprawdzić kartę techniczną produktu. Zamieszczono w niej wszystkie części zamienne wraz z numerem SKU. Alternatywę stanowi wizyta na naszej stronie internetowej i wyszukanie produktu. Na stronie produktu znajdują się wszelkie przynależne dane.

W jaki sposób mogę zasięgnąć informacji jakich części zamiennych potrzebuję?

Prosimy skorzystać z naszej wyszukiwarki części zamiennych

https://www.grohe.pl/pl_pl/wyszukiwanie-części-zamiennych.html

W jaki sposób mogę zasięgnąć informacji, czy posiadam prawidłową część zamienną do mojego produktu?

Prosimy sprawdzić kartę techniczną produktu. Zamieszczono w niej wszystkie części zamienne wraz z numerem SKU. Alternatywę stanowi wizyta na naszej stronie internetowej i wyszukanie produktu. Na stronie produktu znajdują się wszelkie przynależne dane.