Najważniejsze informacje
o systemach kuchennych GROHE Blue, Red i toalecie myjącej GROHE Sensia Arena
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI!
Posiadasz toaletę myjącą GROHE Sensia Arena lub systemy kuchenne GROHE Blue Home i GROHE Red? Skorzystaj z poniższych informacji i dowiedz się jak zyskać dodatkowy rok gwarancji! Masz więcej pytań? Poniżej znajdziesz odpowiedź na wszystkie nurtujące Cię kwestie!
GWARANCJA GROHE
Produkty: GROHE Sensia Arena, GROHE Blue Home oraz GROHE Red objęte są 2 letnim okresem gwarancji (z możliwością przedłużenia o rok).
Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia zakupu produktu. Możesz to sprawdzić na dokumencie potwierdzającym Twój zakup produktu GROHE (paragon lub faktura VAT).
CO NALEŻY ZROBIĆ ABY PRZEDŁUŻYĆ GWARANCJĘ O ROK?
Jeżeli chcesz przedłużyć* gwarancję swojego produktu o dodatkowy rok, przejdź na stronę rejestracji produktu, zaloguj się na swoje konto GROHE, wybierz produkt, który chcesz zarejestrować, wypełnij krótki formularz i gotowe! To takie proste!
* WAŻNE! Jeśli chcesz przedłużyć 2 letnią gwarancję produktu o rok, prosimy o sprawdzenie, czy od daty zakupu nie upłynęły 3 miesiące. Po upływie tego czasu wydłużenie gwarancji nie będzie akceptowane.
ZAMÓW MONTAŻ
Potrzebujesz pomocy przy montażu produktów GROHE? Skorzystaj z naszej profesjonalnej usługi montażu już teraz! Kliknij tutaj, wybierz swój produkt, wypełnij krótką ankietę, a następnie opłać wybraną usługę.
REKLAMACJA
Zauważyłeś usterkę? Zgłoś reklamację. W celu zgłoszenia naprawy gwarancyjnej, wypełnij formularz na stronie GROHE Serwis.
Zgłoś reklamacjęSERWISANCI GROHE
Chcesz skontaktować się bezpośrednio z jednym z naszych serwisantów?
Wybierz swój region z listy i zadzwoń na wybrany numer telefonu.
Masz pytania?
zadzwoń do nas
Chcesz porozmawiać z naszym konsultantem?
Zadzwoń do nas!
Infolinia GROHE:
+48 (0) 22 54 32 640
NEWSLETTER
Już teraz zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z nowościami GROHE!
Zapisz się do newslettera