Najważniejsze informacje
o systemach kuchennych GROHE Blue, Red i toalecie myjącej GROHE Sensia Arena

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI!

Posiadasz toaletę myjącą GROHE Sensia Arena lub systemy kuchenne GROHE Blue Home i GROHE Red? Skorzystaj z poniższych informacji i dowiedz się jak zyskać dodatkowy rok gwarancji oraz darmowy montaż! Masz więcej pytań? Poniżej znajdziesz odpowiedź na wszystkie nurtujące Cię kwestie!

BEZPŁATNY MONTAŻ

Zarejestruj się i skorzystaj z darmowego montażu produktów GROHE Sensia Arena, GROHE Blue Home oraz GROHE Red.

Zgłoś montaż

GWARANCJA GROHE

Produkty: GROHE Sensia Arena, GROHE Blue Home oraz GROHE Red objęte są 2 letnim okresem gwarancji (z możliwością przedłużenia o rok).

Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia zakupu produktu. Możesz to sprawdzić na dokumencie potwierdzającym Twój zakup produktu GROHE (paragon lub faktura VAT).

Dowiedz się więcej

CO NALEŻY ZROBIĆ ABY PRZEDŁUŻYĆ GWARANCJĘ O ROK?

Jeżeli chcesz przedłużyć* gwarancję swojego produktu o dodatkowy rok, przejdź na stronę rejestracji produktu, zaloguj się na swoje konto GROHE, wybierz produkt, który chcesz zarejestrować, wypełnij krótki formularz i gotowe! To takie proste!

* WAŻNE! Jeśli chcesz przedłużyć 2 letnią gwarancję produktu o rok, prosimy o sprawdzenie, czy od daty zakupu nie upłynęły 3 miesiące. Po upływie tego czasu wydłużenie gwarancji nie będzie akceptowane.

Zarejestruj produkt

REKLAMACJA

Zauważyłeś usterkę? Zgłoś reklamację. W celu zgłoszenia naprawy gwarancyjnej, wypełnij formularz na stronie GROHE Serwis

Zgłoś reklamację

produkty

GROHE BLUE HOME

Zobacz więcej

GROHE RED

Zobacz więcej

GROHE SENSIA ARENA

Zobacz więcej

Masz pytania?

zadzwoń do nas

Chcesz porozmawiać z naszym konsultantem?
Zadzwoń do nas!
Infolinia GROHE:
+48 (0) 22 54 32 640

NAPISZ DO NAS

Chcesz napisać do nas wiadomość?
Skontaktuj się z nami

Napisz do nas

NEWSLETTER

Już teraz zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z nowościami GROHE!

Zapisz się do newslettera