Gwarancja

Co mogę zrobić w przypadku braku możliwości znalezienia rachunku?

W przypadku zgłoszenia dotyczącego gwarancji GROHE wymaga oryginalnego dowodu zakupu (faktura, paragon). W razie braku rachunku możliwe jest naliczenie kosztów za skorzystanie z usług serwisowych.

Ile kosztuje naprawa w okresie pogwarancyjnym?

Jeśli chodzi o naprawy pozagwarancyjne, to cena jest ustalana bezpośrednio przez serwisanta w zależności od rodzaju naprawy i miejsca zamieszkania klienta. W związku z tym, koszty należy konsultować indywidualnie, z osoba odpowiedzialną za serwis w danym regionie.

Produkt był uszkodzony. Co należy zrobić?

W razie otrzymania wadliwego produktu należy skontaktować się z działem obsługi klienta.

Jakie świadczenia obejmuje gwarancja GROHE?

Proszę zapoznać się z warunkami gwarancji zamieszczonymi pod poniższym linkiem:

https://www.grohe.pl/pl_pl/grohe/kontakt/gwarancja.html

Ile trwa okres gwarancyjny dla produktów GROHE?

Długość okresu gwarancji jest zależna od grupy produktu. Prosimy zapoznać się z warunkami gwarancji zamieszczonymi pod poniższym linkiem:

https://www.grohe.pl/pl_pl/grohe/kontakt/gwarancja.html

Czy okres gwarancji jest wszędzie taki sam?

Gwarancja produktu jest identyczna w każdym kraju. Prosimy zapoznać się z warunkami gwarancji zamieszczonymi pod poniższym linkiem:

https://www.grohe.pl/pl_pl/grohe/kontakt/gwarancja.html

Czy gwarancja obejmuje również części zamienne?

Gwarancja obejmuje również części zamienne. Zasadniczo długość okresu gwarancji jest zależna od grupy produktu - zwykle wynosi 2 lata. Prosimy zapoznać się z warunkami gwarancji zamieszczonymi pod poniższym linkiem:

https://www.grohe.pl/pl_pl/grohe/kontakt/gwarancja.html