Gwarancja
Co mogę zrobić w przypadku braku możliwości znalezienia rachunku?
W przypadku zgłoszenia dotyczącego gwarancji GROHE wymaga oryginalnego dowodu zakupu (faktura, paragon). W razie braku rachunku możliwe jest naliczenie kosztów za skorzystanie z usług serwisowych.
Ile kosztuje naprawa w okresie pogwarancyjnym?
Jeśli chodzi o naprawy pozagwarancyjne, to cena jest ustalana bezpośrednio przez serwisanta w zależności od rodzaju naprawy i miejsca zamieszkania klienta. W związku z tym, koszty należy konsultować indywidualnie, z osoba odpowiedzialną za serwis w danym regionie.
Produkt był uszkodzony. Co należy zrobić?
W razie otrzymania wadliwego produktu należy skontaktować się z działem obsługi klienta.
Jakie świadczenia obejmuje gwarancja GROHE?
Proszę zapoznać się z warunkami gwarancji zamieszczonymi pod poniższym linkiem:
Ile trwa okres gwarancyjny dla produktów GROHE?
Długość okresu gwarancji jest zależna od grupy produktu. Prosimy zapoznać się z warunkami gwarancji zamieszczonymi pod poniższym linkiem:
Czy okres gwarancji jest wszędzie taki sam?
Gwarancja produktu jest identyczna w każdym kraju. Prosimy zapoznać się z warunkami gwarancji zamieszczonymi pod poniższym linkiem:
Czy gwarancja obejmuje również części zamienne?
Gwarancja obejmuje również części zamienne. Zasadniczo długość okresu gwarancji jest zależna od grupy produktu - zwykle wynosi 2 lata. Prosimy zapoznać się z warunkami gwarancji zamieszczonymi pod poniższym linkiem: