Wsparcie / Kontakt

Kiedy dostępny jest dział obsługi klienta?

Godziny otwarcia naszego centrum obsługi klienta odbywają się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.

W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą klienta GROHE?

Możliwy jest kontakt telefoniczny z obsługą klienta lub znacznie wygodniejszy kontakt jest za pośrednictwem formularza online. W tym celu należy przejść do rubryki „Kontakt”.
https://www.grohe.pl/pl_pl/grohe/kontakt.html

Czy dział obsługi klienta jest czynny w weekendy?

Nasze dział obsługi klienta pracuje wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

Czy dział obsługi klienta GROHE instaluje również produkty w domu u klientów?

Tak. W celu umówienia wizyty, prosimy o kontakt bezpośrednio instalatorem:
https://www.grohe.pl/pl_pl/grohe-professional/services-for-you/list-of-services/

Gdzie znajduje się najbliższa wystawa GROHE?

Listę salonów sprzedaży produktów GROHE znajdziesz pod adresem:
https://www.grohe.pl/pl_pl/grohe/salony-sprzedazy.html

Jak długo należy czekać na rozpatrzenie reklamacji?

W trosce o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami, czas rozpatrywania reklamacji może wnieść do 14 dni, od momentu otrzymania poprawnie wypełnionego zgłoszenia.

Jakie są koszty skorzystania z pomocy działu obsługi klienta?

Jeśli chodzi o naprawy pozagwarancyjne, to cena jest ustalana bezpośrednio przez serwisanta w zależności od rodzaju naprawy i miejsca zamieszkania klienta. W związku z tym, koszty należy konsultować indywidualnie, z osoba odpowiedzialną za serwis w danym regionie.

W jaki sposób mogę pobrać instrukcję instalacji mojego produktu?

Prosimy wybrać produkt na stronie internetowej za pośrednictwem wyszukiwarki produktów. Wszelkie przynależące do niego pliki znajdują się na stronie produktu lub w centrum pobierania.