Piękno rodzi się z pasji. Rozsmakuj się w designie GROHE.
Design to fundament marki GROHE. Nasza filozofia tworzenia wzorów, ukierunkowana na klienta, wyrasta z przekonania, że dobry wzór musi współdziałać z forma i funkcjonalnością. Tworzymy emocjonalna więź między unikalnością armatury GROHE a jej użytkownikiem.
Zespół projektantów GROHE pod kierownictwem Paula Flowersa, wiceprezesa GROHE ds. projektów zdobył tytuł red dot: design team of the year.
GROHE jest pierwszym producentem w branży sanitarnej, który otrzymał tę znamienitą nagrodę. Red dot: design team of the year award, przyznawana jest co roku "międzynarodowym zespołom projektantów, których działania są nieustannie innowacyjne".
Ciagłość tradycji wzornictwa, specjalistyczna wiedza i poszanowanie dla wartości reprezentowanych przez markę GROHE to tylko kilka z licznych zalet, jakie daje własny zespół projektantów.
Technologia, jakość i wzornictwo to kluczowe wartości widoczne we wszystkich produktach GROHE i stanowią podstawowy element filozofii projektowania.
Prostota. Począwszy od opakowania, a kończąc na panelach sterowania, pragniemy, aby doświadczenie z GROHE było możliwie najbardziej intuicyjne.
Humanizm. Naszym celem jest stworzenie produktów, które będą całkowicie zrozumiałe przez naszych klientów, przez co będą chcieli z nich korzystać jeszcze wydajniej i dłużej. Nasze produkty zachęcają, by z nich korzystać, są przystępne i intuicyjne.
Wydajność. GROHE osiągnęło równowagę pomiędzy estetyką a funkcjonalnością. To oznacza, że nasze produkty są nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale i wyróżniają się perfekcją działania.
Rainshower® Eco
Wewnętrzny Zespół Projektowy
Wewnętrzny międzynarodowy zespół projektowy odznacza się bogactwem doświadczeń, specjalistycznej wiedzy i umiejętności. Praca tego zespołu pozwala firmie GROHE konsekwentnie realizować nasze podjeście do wzornictwa oraz wyznaczać standardy w branży, w której działamy i w której zdobyliśmy liczne międzynarodowe nagrody.
Paul Flowers - wiceprezes firmy GROHE ds. wzornictwa rozpoczął międzynarodową karierę od pracy dla rozmaitych prestiżowych pracowni projektowych w Londynie. Następnie, pracował jako projektant dla największych w świecie korporacji, takich jak IBM (w Wielkiej Brytanii), Electrolux (we Włoszech) oraz Phillips w Holandii. W zespole liczącym 13 utalentowanych osób, tworzył interesujące koncepcje projektowe, które przyniosły firmie GROHE szereg imponujących nagród za wzornictwo, w tym nagrodę iF, czy the red dot ‘design team of the year’ 2011/2012.