ZGŁASZANIE NAPRAW GWARANCYJNYCH
W celu zgłoszenia reklamacji, wypełnij formularz na stronie groheserwis
W trosce o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami, czas rozpatrywania reklamacji może wynieść do 14 dni, od momentu otrzymania poprawnie wypełnionego zgłoszenia.
Najczęściej zadawane pytania:
Jak zostanę poinformowany o decyzji reklamacyjnej?
Informacja dotycząca decyzji o zakończeniu reklamacji, może zostać przekazana przez: serwisanta podczas wizyty, poprzez portal reklamacyjny lub w formie wiadomości mailowej.
W jakim czasie serwisant będzie się ze mną kontaktował od momentu złożenia reklamacji?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni, od momentu otrzymania poprawnie wypełnionego zgłoszenia.
Czy reklamowany produkt muszę zdemontować czy pozostawić w miejscu montażu?
Rekomendujemy pozostawienie produktu w miejscu montażu. Jeśli do rozpatrzenia zgłoszenia niezbędny będzie demontaż, zostaną o tym Państwo poinformowani przez dział reklamacji.
Ile mam gwarancji na dany produkt?
Wszystkie informację dotyczące gwarancji znajdują się w zakładce: Informacje o gwarancji
Jak mogę sprawdzić status reklamacji?
Status zgłoszenia można sprawdzić na portalu reklamacyjnym, po wcześniejszym zalogowaniu się, bądź poprzez bezpośredni kontakt z działem reklamacji.
Co mam zrobić, gdy nie mogę zalogować się na mój profil reklamacyjny?
Po wypełnieniu zgłoszenia automatycznie zostaje utworzone konto, do którego wysłane są dane do logowania. W przypadku problemu z logowaniem w pierwszej kolejności należy zresetować hasło, jeśli wykonanie tej czynności nie przyniesie rezultatu, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z działem reklamacji.