ZGŁASZANIE NAPRAW GWARANCYJNYCH

­W celu zgłoszenia reklamacji, wypełnij formularz na stronie groheserwis­

W trosce o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami, czas rozpatrywania reklamacji może wynieść do 14 dni, od momentu otrzymania poprawnie wypełnionego zgłoszenia.

Najczęściej zadawane pytania:

Jak zostanę poinformowany o decyzji reklamacyjnej?

Informacja dotycząca decyzji o zakończeniu reklamacji, może zostać przekazana przez: serwisanta podczas wizyty, poprzez portal reklamacyjny lub w formie wiadomości mailowej.

W jakim czasie serwisant będzie się ze mną kontaktował od momentu złożenia reklamacji?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni, od momentu otrzymania poprawnie wypełnionego zgłoszenia.

Czy reklamowany produkt muszę zdemontować czy pozostawić w miejscu montażu?

Rekomendujemy pozostawienie produktu w miejscu montażu. Jeśli do rozpatrzenia zgłoszenia niezbędny będzie demontaż, zostaną o tym Państwo poinformowani przez dział reklamacji.

Ile mam gwarancji na dany produkt?

Wszystkie informację dotyczące gwarancji znajdują się w zakładce: Informacje o gwarancji

Jak mogę sprawdzić status reklamacji?

Status zgłoszenia można sprawdzić na portalu reklamacyjnym, po wcześniejszym zalogowaniu się, bądź poprzez bezpośredni kontakt z działem reklamacji.

Co mam zrobić, gdy nie mogę zalogować się na mój profil reklamacyjny?

Po wypełnieniu zgłoszenia automatycznie zostaje utworzone konto, do którego wysłane są dane do logowania. W przypadku problemu z logowaniem w pierwszej kolejności należy zresetować hasło, jeśli wykonanie tej czynności nie przyniesie rezultatu, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z działem reklamacji.

Pytanie, na które chcesz znaleźć odpowiedź nie widnieje na powyższej liście?

PRZEJDŹ DO FAQ