FAQ - częste pytania

Proszę wybrać jedną z poniższych kategorii w celu wyświetlenia najbardziej popularnych pytań o produktach i usługach. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedi na swoje pytanie prosimy o kontakt.

Serwis

Czy mogę ściągnąć kopię instrukcji montażu?

Tak, na stronie ze szczegółami technicznymi produktu można znaleźć również instrukcje montażu do wszystkich produktów.

Czy mogę ściągnąć kopię instrukcji montażu?

Tak. Jest ona dostepna w wersji elektronicznej. W pollu "szukaj" na naszej stronie internetowej (górny prawy róg) należy wpisać numer katalogowy produktu. Dla otwarcia instrukcji w formacie PDF należy kliknąć w "Technical Product Information"

Gdzie mogę kupić części zamienne do produktów GROHE?

Części zamienne do produktów GROHE można zamówić w naszej sieci dystrybucyjnej lub kupić u naszych serwisantów. Lista deystrybutoró i serwisów znajduje się na naszej stronie internetowej.

Czy GROHE oferuje kontrakty serwisowe?

Generalnie nie oferujemy kontraktów serwisowych. Jednak w specyficznych przypadkach prosimy o kontakt z naszym działem Customer Service.

Czy GROHE oferuje jakieś aplikacje na Iphone?

Tak. Posiadamy szereg aplikacji. Aby je pobrać należy skorzystać z iTunes store.

Czy GROHE posiada w ofercie jakiekolwiek produkty czyszczące?

Tak - nasz środek do czyszczenia armatury nazywa się GROHclean.

Gdzie kupić

Gdzie mogę kupić produkty GROHE?

Lista punktów sprzedaży znajduje się na naszej stronie internetowej.

Gdzie mogę obejrzeć kompletną serię produktową?

Informacje te znajdują się w naszym katalogu, lub na naszej stronie internetowej.

Gwarancja

Jaki jest okres gwarancji?

% lat od daty zakupu pod warunkiem posiadania dowodu zakupu. W instalacjiach użytku publicznego konieczny jest dowód przeprowadzenia okresowej (corocznej) obsługi przez autoryzowany serwis GROHE - w razie jego braku gwarancja wynosi 1 rok.

Czy części zamienne podlegają gwarancji?

Jeśli GROHE wymienia część w ramach 5-letniej gwarancji, wówczas gwarancja na kompletny produkt wynosi w dalszym ciągu 5 lat od daty jego zakupu. Jeśli część zamienna zostaje zakupiona w okresie pogwarancyjnym jest ona objeta 2-letnią gwarancją. Dla dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji na część zamienną niezbędne jest posiadanie jej dowodu zakupu.

Co dokładnie pokrywa gwarancja GROHE?

Dokładny opis znajduje się w pliku warunki gwarancji w zakładce "serwis" na naszej stronie internetowej.

Mój produkt ma powyżej 5 lat i uległ uszkodzeniu. Co mogę zrobić?

Produkt nie jest objęty gwarancją. W celu uzyskanie pomocy prosimy o kontakt z serwisantem. Dokładna lista serwisów z podziałem na regiony jest dostępna na naszej stronie internetowej.

Firma

Kto projektuje produkty GROHE?

Posiadamy wewnętrzny zespół designerów zlokalizowany w niemczech kierowany przez wielokrotnie nagradzanego na międzynarodowych konkursach architekta Paula Flowersa.

Gdzie są produkowane produkty GROHE?

Posiadamy 6 fabryk na świecie, główna produkcja umiejscowiona jest w 3 fabrykach w niemczech.

Co oznacza termin "styl Cosmopolitan"?

Produkty Cosmopolitan stanowią precyzyjny balans designu i funkcjonalności w połączeniu z zaawansowaną technologią.

Czy GOHE to ten sam producent co HansGROHE?

Nie! GROHE i HansGROHE to dwie różne firmy oferujące różne produkty.

Czy AXOR jest także marką GROHE?

Nie, jest to marka Hansgrohe.

Używamy plików cookies, żeby ułatwić Ci korzystanie z tej strony. Zakładamy, że jeśli kontynuujesz wizytę na stronie, zgadzasz się na otrzymywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat wykorzystania gromadzonych przez nie danych, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Polityka prywatności