
Projektowanie wnętrz to więcej niż funkcjonalność – to tworzenie emocji, budowanie nastroju i wyrażanie indywidualnej wizji przestrzeni.
Kolor ma w tym procesie niezwykłą moc. To on nadaje rytm wnętrzu, podkreśla detale i sprawia, że aranżacja staje się wyjątkowa.
Masz pomysł, jak zamienić łazienkę w przestrzeń pełną charakteru? Jesteś architektem, projektantem wnętrz lub studentem z pasją do kreatywnych projektów?
Ten konkurs jest dla Ciebie!
Daj się ponieść wyobraźni i pokaż nam swoją wizję łazienki z armaturą GROHE w kolorach. Twórz, eksperymentuj i odkryj, jak kolor może stać się prawdziwą formą wyrazu.
Weź udział w konkursie THE ART OF COLOR – GROHE DESIGN CHALLENGE i zgarnij wyjątkowe nagrody. Spraw, by Twój projekt został dostrzeżony przez projektantów i pasjonatów designu.
Twój projekt. Twój kolor. Twoja forma wyrazu.
Jak wziąć udział w konkursie?

Stwórz projekt oryginalnej łazienki wg swojej wizji. Postaw na kolor we wnętrzu. Dzięki szerokiej ofercie wykończeń – od klasycznego chromu po powłoki PVD i elegancką czerń Phantom Black – z łatwością dopasujesz produkty do swojego projektu.

W swoim projekcie umieść minimum 5 produktów z oferty marki GROHE: od armatury przez prysznice po akcesoria. Zainspiruj się wyjątkowymi rozwiązaniami. Możesz wybrać armaturę z ponadczasowej kolekcji GROHE Essence lub wyjątkowe rozwiązania z portfolio GROHE SPA. Pełną ofertę znajdziesz w katalogu GROHE 2025 oraz katalogu GROHE SPA . Pliki 3D dostępne są na stronach produktowych, a także w bibliotece ArchiUp.

Opowiedz nam o swoim projekcie! Możesz napisać kilka słów, przygotować krótką prezentację lub film video. Wybierz formę prezentacji, która najbardziej Ci odpowiada.

Wypełnij formularz konkursowy i załącz w nim wizualizację swojej łazienki oraz opis projektu. Gotowe! Teraz możesz spokojnie czekać na wyniki konkursu.
NAGRODY

NAGRODA O WARTOŚCI 15 890 ZŁ BRUTTO:
- Podtynkowy zestaw prysznicowy Grotherm SmartControl z deszczownicą Rainshower SmartActive 310 w kolorze brushed cool sunrise
- Zestaw akcesoriów do łazienki z kolekcji Essentials w kolorze brushed cool sunrise: szczotka toaletowa, uchwyt na papier, haczyk na ręcznik
- Bateria kuchenna z kolekcji Essence w kolorze brushed cool sunrise

NAGRODA O WARTOŚCI 12 930 ZŁ BRUTTO:
- Podtynkowy zestaw prysznicowy Grotherm SmartControl z deszczownicą Rainshower SmartActive 310 w kolorze brushed cool sunrise
- Zestaw akcesoriów do łazienki z kolekcji Essentials w kolorze brushed cool sunrise: szczotka toaletowa, uchwyt na papier, haczyk na ręcznik

NAGRODA O WARTOŚCI 11 960 ZŁ BRUTTO:
- Podtynkowy zestaw prysznicowy Grotherm SmartControl z deszczownicą Rainshower SmartActive 310 w kolorze brushed cool sunrise

wyróżnienia
W konkursie zostaną przyznane także 3 wyróżnienia. Każda z wyróżnionych osób otrzyma słuchawkę prysznicową GROHE Rainshower SmartActive 130 z trzema rodzajami strumienia, w wykończeniu Brushed Cool Sunrise, o wartości 760 zł brutto.

Nagroda publiczności
Wszystkie nagrodzone przez jury prace wezmą udział w głosowaniu publiczności na Instagramie. Projekt, który zdobędzie najwięcej głosów, otrzyma Nagrodę dodatkową – wyjątkową możliwość spędzenia z nami dwóch dni podczas Milan Design Week 2026 w Mediolanie. Na zwycięzcę czeka: przelot w obie strony, zakwaterowanie na 1 noc, wejście na targi Milan Design Week.
Jurorzy

Magdalena Świć
Współzałożycielka wydawnictwa Labelpunks Publishing House, które od 13 lat wydaje magazyny: Label i &Living a także książki custom publishing oraz albumy o sztuce, architekturze, podróżach.

Łukasz Siwiec
Projektant i stylista wnętrz, ekspert w dziedzinie designu oraz mody. Panelista i uczestnik debat. Absolwent grafiki warsztatowej oraz architektury wnętrz na ASP w Warszawie. Od ponad 12 lat związany z rynkiem prasowym jako dziennikarz i fotograf. Współpracował m.in z magazynami Architectural Digest Polska, Vogue Polska, Elle Decoration, Twój Styl, PANI, Magazif, Wysokie Obcasy Extra, L'Officiel, Monitor Magazine. Ambasador Domoteki.

Katarzyna Szostakowska
Założycielka studia projektowego Kate&Co, pasjonatka przestrzeni i designu. Projektom studia przyświeca myśl, że w projektowaniu wnętrz najważniejsze jest spełnienie oczekiwań klienta o wymarzonej przestrzeni. Bogate doświadczenie jest fundamentem naszego warsztatu. Nigdy nie przestaje poszukiwać niebanalnych pomysłów, aby projekty były jak najbardziej wyjątkowe.

Barbara Kowalczyk
Od ponad 12 lat związana z marką GROHE, gdzie jako Senior Marketing Activation Manager odpowiada za działania marketingowe i projekty aktywacyjne na polskim rynku. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji i wdrażaniu inicjatyw wspierających architektów i projektantów wnętrz. W swojej pracy łączy doświadczenie w marketingu z pasją do designu, budując most między innowacyjnymi produktami GROHE a światem architektury i nowoczesnych wnętrz.

Joanna
Konieczna-Morawska
Od 9 lat w GROHE współpracuje z architektami, projektantami wnętrz, firmami wykonawczymi. Prowadzi szkolenia i warsztaty. Rozwija społeczność architektów, kreuje nastroje. Prywatnie miłośniczka rozwoju osobistego, podróży, architektury oraz pięknie i funkcjonalnie zaprojektowanych przedmiotów, które zapewniają lepsze domy wszystkim i wszędzie. Rozbudza świadomość marki GROHE, która jest wiodącym na świecie producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych.

Patronat konkursu
Patronem konkursu THE ART OF COLOR – GROHE DESIGN CHALLENGE jest Label Magazine – jedno z najbardziej cenionych mediów poświęconych designowi i kulturze.
PLIKI CAD

Przy projektowaniu z pewnością pomocne będą pliki CAD
Modele 3D znajdziesz również na kartach produktowych, wpisując w wyszukiwarkę na naszej stronie konkretny numer produktu.